استفاده از جعبه خاتم کاری به جای صندلی اتومبیل

هنر خاتم کاری در ایران قدمت دیرینه ای دارد و ابزارهای مورد نیاز برای این کار گیره فلزی، چکش تیز، سوهان گاز، مثلث ساب،  مغار، متر فلزی و اره سیم ساب دار می باشد که هنرمندان خاتم کار با استفاده از آنها تابلو ها و جعبه های بسیار زیبایی تولید می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.تابلو نقاشی را می توان در همه مکان ها به خصوص اداره جات استفاده نمود و یک فضای زیبایی ایجاد کرد.

تنوع جعبه های خاتم کاری شده در بازار بسیار زیاد می باشد و افرادی که قصد خرید جعبه خاتم کاری را دارند می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. انواع مختلف جعبه خاتم کاری موجود در بازار عبارتند از: جعبه جواهرات خاتم،  جعبه خاتم بزرگ، جعبه خاتم کاری دستمال کاغذی، جعبه قرآن خاتم کاری شده و جعبه خاتم کاری شده انگشتر.تابلو خاتم کاری یکی دیگر از انواع تابلو ها می باشد که توانسته است طرفداران بسیاری را جلب نماید.

جعبه خاتم کاری شیراز در سراسر جهان معروف است.  شهر شیراز یکی از بهترین مراکز تولید وسایل خاتم کاری ایران است و هنرمندان شیرازی زیباترین خاتم کاریها را به بازار عرضه می نمایند و بخشی از تولیدات آنها به خارج از کشور صادر می شود.تابلو ترمه یکی از زیبا ترین تابلوها می باشد که طرفداران بسیاری دارد.یکی از با کیفیت ترین تابلو ها تابلو چرم می باشد.