افتادن لیوان یکبار مصرف شفاف از دست مردی موجب کشف دو سیاهچال پر از گنج شد

کاغذ ماده به اندازه کافی قوی نیست که بتواند مایع را به خودی خود نگه دارد، بنابراین لیوان یکبار مصرف شفاف اغلب دو جداره هستند و با مواد شیمیایی زیادی تقویت می شوند که بازیافت لیوان های کاغذی را بسیار سخت می کند.

کاغذ به دلیل اینکه یک ماده بسیار قابل بازیافت است بدنام است با این حال، ساخت یک فنجان از کاغذ داستان متفاوتی است.

در حالی که برخی از لیوان های پلاستیکی را می توان بازیافت کرد، بسیاری از آنها نمی توانند بازیافت شوند و اغلب در اقیانوس ها و محل های دفن زباله ما جمع می شوند.

قبل از اینکه پلاستیک تجزیه شود که می تواند بیش از 450 سال طول بکشد، اغلب به قطعات میکروسکوپی مرگباری به نام میکروپلاستیک تجزیه می شود.

ظروف

این میکروپلاستیک ها حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که می توانند به زمین و آب نشت کنند هنگامی که حیوانات، اغلب حیوانات دریایی، میکروپلاستیک مصرف می کنند، می تواند به آنها و اکوسیستم آنها آسیب جدی وارد کند و متعاقباً، وقتی انسان ماهی های حاوی میکروپلاستیک می خورد، در نهایت با میکروپلاستیک های سمی در بدن خود مواجه می شود.

تغییر به یک فنجان قابل استفاده مجدد می تواند یک راه عالی برای مبارزه با زباله باشد با عدم نیاز به استفاده از فنجان جدید در هر بار خرید نوشیدنی، دیگر نگران دور انداختن فنجان و ایجاد زباله نباشید.

فنجان های قابل استفاده مجدد نه تنها دارای مزایای زیست محیطی متعددی هستند بلکه دارای مزایای شخصی نیز هستند کافی شاپ ها در سرتاسر جهان شروع به ترویج استفاده از فنجان های قابل استفاده مجدد کرده اند.

تغییر به فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه آنها می شود بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود.

چندین کافی‌شاپ به افرادی که فنجان خود را می‌آورند تخفیف داده‌اند و فنجان‌های قابل استفاده مجدد را برای همه یک برد می‌سازند.

اگر به جای استفاده از لیوان های قابل استفاده مجدد، به استفاده از لیوان های پلاستیکی ادامه دهیم، فرزندان ما باید هزینه ها را بپردازند.