کفش جردن سایز ۳۸ موجب پولدار شدن کودک فقیر روستایی شد

آیا می‌دانستید که فرم مناسب کفش جردن سایز ۳۸ می‌تواند بین ظاهر ناموفق و ظاهری که در عوض شکل شما را به حداکثر می‌رساند تفاوت ایجاد کند؟ درست است: فقط شکل و ارتفاع پاشنه و رنگ کفش نیست که به ما کمک می‌کند تا نسبت‌هایمان را دوباره متعادل کنیم، بلکه نوع انگشت پا هم متحد ارزشمندی در ایجاد ظاهری هماهنگ است که به ما احساس می‌کند. بالاترین.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه پاهای خود را با کفش مناسب برجسته کنید؟ بخوانید و نکات ما را بیابید!

همانطور که در مورد لباس‌ها اتفاق می‌افتد، پنجه کفش‌هایی وجود دارند که بیش از دیگران ما را چاپلوسی می‌کنند و با آن‌ها می‌توانیم از نظر راحتی و پوشیدن راحت‌تر باشیم.

اگر فکر می‌کنید پاهایتان خیلی بزرگ، خیلی کوچک هستند یا به سادگی می‌خواهید نسبت‌های بین قسمت‌های مختلف بدن را دوباره متعادل کنید، بدانید که ایجاد هماهنگی کامل بسیار آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

کفش

در واقع کافی است که مناسب ترین کفش جردن سایز ۳۸ را برای خود و اندامتان انتخاب کنید مانند؟ با نگاه کردن به شکل انگشت پا و انتخاب مناسب ترین آن.

این انگشتی است که برای همه مناسب است، صرف نظر از شکل یا طول پا و همچنین راحت ترین است، زیرا فضای مناسبی را برای انگشتان فراهم می کند بنابراین خطر درد و ناراحتی را کاهش می دهد.

به ویژه برای خانم هایی با کفی پهن، برای کسانی که می خواهند طول پا را از نظر نوری کوتاه کنند و برای کسانی که به دنبال یک جفت کفش جردن سایز ۳۸ ایده آل برای پوشیدن هر روز هستند مناسب هستند.

مدل‌های کفش جردن سایز ۳۸ پنجه گرد با سبکی کلاسیک و جاودانه، برای هر موقعیتی، از ظاهر اداری گرفته تا مدل‌های غیررسمی‌تر، که نمی‌خواهیم در آن‌ها شیک‌تر را کنار بگذاریم، مناسب هستند.

جسور و زنانه، انگشت نوک پا، قسمت های پایینی بدن را باریک و کشیده می کند بنابراین هم برای کسانی که پاهای مدل ندارند و هم برای کسانی که سایز بزرگ می پوشند توصیه می شود، زیرا می توانند از جلوه اپتیکال حداکثر استفاده را ببرند.

اما مزایای این شکل به همین جا ختم نمی شود: در واقع این کفش جردن سایز ۳۸ با باریک شدن در نوک پا، پایداری عالی را حتی برای کسانی که پاهای باریک و نازکی دارند و معمولاً در یافتن مدل هایی که کاملاً مناسب هستند مشکل دارند، ارائه می دهد.