بادام مامایی خشک موجب مسمویت بچه های دبیرستان شد

بادام مامایی خشک یکی از این ابرغذاهای کوچک مبتنی بر تغذیه است. سرشار از مواد مغذی کلیدی مانند منیزیم، کلسیم، فیبر غذایی، پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین E است.

در دوران بارداری، توصیه می شود به جای رژیم غذایی مبتنی بر کالری، یک رژیم غذایی مبتنی بر تغذیه داشته باشید.

امروزه مردم اغلب برای حفظ یک رژیم غذایی مبتنی بر تغذیه به ابرغذاهای مختلف متوسل می شوند.

توصیه می‌شود روزانه یک اونس بادام (یعنی تقریباً 23 بادام) در دوران بارداری برای هر دو مادر مفید باشد.

و عزیزم آیا می دانید، قبل از اینکه بادام به یک ابر غذای محبوب جهانی تبدیل شود، عمدتاً در خاورمیانه و جنوب آسیا مصرف می شد.

قبل از اینکه دنیا از مزایای شگفت انگیز آن مطلع شود و مردم در سراسر جهان شروع به رشد کنند، کمی طول کشید.

بادام

بادام حاوی کلسترول صفر است. آنها با ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبرها غنی شده اند.

با داشتن بسیاری از عناصر سالم، بیایید بیشتر به آن بپردازیم و به ۷ مزیت سلامتی این ابر غذاها برای زنان باردار نگاهی بیندازیم:

بادام منبع خوبی از ویتامین B9 (فولات اسید فولیک) است این بخشی جدایی ناپذیر از مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری است زیرا به رشد عصبی جنین کمک می کند و به پیشگیری از بسیاری از نقایص مادرزادی کمک می کند.

بادام سرشار از فیبرهای غذایی است. به تنظیم سطح قند خون و پیشگیری از دیابت بارداری کمک می کند همچنین خطر ابتلا به فشار خون بالا در دوران بارداری را کاهش می دهد و در نتیجه از پره اکلامپسی جلوگیری می کند.

بادام سرشار از چربی ها و کربوهیدرات های رژیمی است و به کاهش استرس اکسیداتیو، التهاب و قند خون در دوران بارداری کمک می کند.

بادام حاوی آهن است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و رشد قلب کودک دارد همچنین به حمل اکسیژن از طریق بدن مادر به نوزاد کمک می کند که به نوبه خود به زنان باردار کمک می کند تا با خستگی ناشی از آن کنار بیایند.