با داشتن کارتریج های hp می توانید بدون بلیط به سینما بروید

برای جلوگیری از خشک شدن کارتریج های hp در وهله اول، چاپگر باید به طور مرتب استفاده شود هنگامی که نیازی به استفاده از چاپگر جوهر افشان برای مدت زمان طولانی تری ندارید، باید حداقل هر دو تا سه هفته یکبار چند صفحه آزمایشی را چاپ کنید.

هنگامی که چاپگر در حال کار است، کارتریج های چاپگر خشک نمی شوند از طرف دیگر، هر چاپ آزمایشی از جوهر استفاده می کند و هزینه های چاپ را ایجاد می کند.

اگر برای تعطیلات طولانی تر یا اقامت در خارج از کشور برنامه ریزی شده است، کارتریج چاپگر را می توان از چاپگر خارج کرد، در فویل چسبناک پیچیده و سپس در یخچال نگهداری کرد این به طور موثر از خشک شدن کارتریج چاپ جلوگیری می کند.

هنگامی که تمیز کردن خودکار به نتیجه دلخواه منجر نمی شود، گزینه تمیز کردن دستی وجود دارد اولین کار این است که سر چاپ را با یک پارچه یا سواب پنبه تمیز کنید.

کارتریج

هر دو باید فقط کمی مرطوب باشند. کارتریج جوهر از چاپگر خارج شده و با دقت تمیز می شود.

قسمت پایین کارتریج ها و نازل ها باید تمیز شوند. قسمت های خشک شده را باید تا زمانی که پوسته جوهر جدا شود پاک کنید.

از مواد پاک کننده باید خودداری کرد و آب مصرفی باید ولرم باشد پس از آن، کارتریج ها را می توان دوباره در چاپگر نصب کرد و باید یک صفحه آزمایشی برای بررسی نتیجه تمیز کردن چاپ شود.

مزیت این روش عدم استفاده از جوهر است اما ممکن است جوهر قبلاً بیش از حد خشک شده باشد و تمام تلاش ها بیهوده بوده باشد.

هنگامی که صفحات آزمایشی چاپ شده هنوز معیوب به نظر می رسند، تمیز کردن با الکل می تواند اقدام موثرتری باشد.

می‌توانید الکل پاک‌کننده را در داروخانه‌ها یا الکل پاک‌کننده لوازم الکترونیکی را در برخی مغازه‌ها و به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

الکل تمیز کننده را باید سخاوتمندانه روی حوله آشپزخانه بمالید سپس پارچه خیس شده را در یک کاسه قرار می دهیم کارتریج های چاپگر از چاپگر خارج می شوند و یک شبه در حالی که نازل خشک شده رو به پایین روی پارچه خیس شده قرار می گیرند.

روز بعد باید تمیز کردن خودکار سر چاپ را همانطور که در بالا توضیح دادیم انجام دهید آخرین مرحله چاپ یک صفحه آزمایشی است تا بتوانید از نتیجه تمیز کردن ایده بگیرید.