با دستکش جوشکاری آرگون ناخن هایتان را براق کنید

محبوبیت دستکش جوشکاری آرگون آغشته به کف دست نیتریل نسبت به دستکش های آغشته به کف دست PU نیز به سرعت در حال افزایش است.

می‌توانید دستکش‌های نخل نیتریل را با تمام پوشش‌های مشابه PU (فوم، شنی، طرح‌دار و غیره) تهیه کنید دستکش های نیتریل در کار با سطوح مرطوب و روغنی عالی هستند و در دماهای بالاتر در مقایسه با دستکش های PU عملکرد بهتری دارند.

هیچ کدام از گزینه ها مقاوم در برابر حرارت در نظر گرفته نمی شوند.

دستکش های کف کف پلی یورتان محبوب ترین گزینه برای مواد پوشش کف دست هستند بادوام، تنفس پذیر، ماهرانه و مقرون به صرفه است.

دستکش های پارچه ای یا پارچه ای معمولی حجیم هستند و انجام کاری را که نیاز به مهارت دارد دشوار می کند بیشتر دستکش‌های کف دست شما را در آغوش می‌گیرند و به شما اجازه می‌دهند کارهایی را انجام دهید که معمولاً با دست برهنه انجام می‌دهید.

دستکش

دستکش های پی وی سی یکبار مصرف یکی دیگر از جایگزین های لاتکس است آنها به اندازه نیتریل یکبار مصرف محبوب نیستند زیرا بیشتر هدفمند هستند.

دستکش های یکبار مصرف پی وی سی به اندازه کافی مناسب نیستند و در انجام کارهای خوب مشکل دارند اما مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارند.

لوله کش ها، نظافتچی ها، کارگران سرایداری و هرکسی که نیاز به کار با مواد شیمیایی خشن دارد از دستکش PVC بهره مند می شود.

دستکش های پی وی سی را می توان به عنوان دستکش های کار معمولی نیز یافت باز هم، این دستکش ها برای اهداف خاص طراحی شده اند و اگر به عنوان یک جفت دستکش روزمره استفاده شوند احتمالاً دست و پا گیر خواهند بود. دستکش تراشه پی وی سی ما مثال خوبی است.

این یک دستکش سنگین، متراکم و سه گانه است که تراشه های کورس در آن جاسازی شده است برداشتن میخ از روی زمین با این دستکش ها دشوار است اما آنها در گرفتن و کشیدن یک خط یا طناب خیس عالی هستند.

اگر به دنبال یک دستکش کار ساده و مقرون به صرفه هستید بوم ممکن است برای شما خوب باشد دستکش های ساده بوم اغلب به صورت عمده در دسترس هستند و دستکش های عمومی خوبی هستند.

گاهی اوقات از دستکش های بوم به عنوان آستر یا پایه دستکش های تخصصی تر استفاده می شود می توانید دستکش های بوم با کف دست چرمی پیدا کنید که به طور قابل توجهی هزینه کل دستکش را کاهش می دهد.