جامدادی شکل مداد که موجب قتل عروس توسط مادرشوهر شد

گزینه‌هایی برای انتخاب در هنگام انتخاب جامدادی شکل مداد وجود دارد که بستگی به کارهای دیگری دارد که می‌خواهید علاوه بر نگهداری و محافظت از مدادهایتان انجام دهد.

محل نگهداری مداد شامل مواردی با زیپ یا نوار قلابی مانند نوار چسب، رول بسته بندی، جعبه هایی با فضایی برای تعداد زیادی مداد در لایه ها، جعبه های سه پایه، کیف های جیبی و کیف هایی است که فضایی برای نگهداری وسایل اضافی دارند.

فقط باید مداد مناسبی را پیدا کنید که برای نگهداری مجموعه مداد رنگی، مداد آبرنگ، مداد پاستلی، مداد گرافیتی، مداد زغالی، سرب یا خودکار طراحی شما مناسب باشد.

ما 14 سایز و رنگ مداد گلوبال تاشو در چرم یا بوم داریم اینها بسیار هوشمند و خوش ساخت هستند آنها مانند یک کتاب صاف تا می شوند.

جامدادی

قاب قلم مارکر جکسون از نایلون ساخته شده و دارای یک بند قابل جابجایی است که طول آن برای حمل آسان قابل تنظیم است.

هنگامی که بسته می شود دو طرف سفت و با پوشش پلاستیکی آن به هم می رسند تا یک شکل مکعبی پایدار را تشکیل دهند که از نشانگرهای ذخیره شده داخلی در همه طرف ها محافظت می کند همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.

این فرم را می توان به راحتی با باز کردن قلاب و اتصالات حلقه در کنار و جلوی کیس از بین برد قاب کاملاً صاف باز می شود و امکان دسترسی آسان به نشانگرهای ذخیره شده را فراهم می کند.

به لطف حلقه های الاستیک ضخیم دوخته شده به 2 برگ محکم، تا 84 خودکار را می توان به طور ایمن و منظم نگه داشت، به این معنی که هنرمندان می توانند نشانگرهای خود را در بخش های سازمان یافته ذخیره کنند.

در صورت خالی بودن، می توان قاب را برای نگهداری آسان به صورت صاف تا کرد.

این کیف برای 24 خودکار و مداد بسیار خوب کار می کند و بهتر از همه با یک تا زدن و سفت کردن یک رشته مدادها و خودکارهای شما سربلند می نشینند تا بتوانید به راحتی آنها را ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید.