درب ضد سرقت خارجی که بعد از بسته شدن نامرئی می شود

انواع دیگری از قفل درب ضد سرقت خارجی نیز امکان پذیر است، از جمله قفل های زنجیره ای کشویی که اجازه می دهد در هنگام درگیر شدن کمی باز شود، اما از برداشتن زنجیر جلوگیری می کند.

قلاب و چفت چشمی، میله های کشویی دستی، و سایر قفل ها و چفت های مخصوص نیز گاهی استفاده می شود. بلوک‌ها یا میله‌های فلزی یا چوبی که در سرتاسر در قرار گرفته‌اند.

در هر جهت روی قاب امتداد می‌یابند، نوع بسیار ساده دیگری از قفل هستند، اگرچه این نیز ممکن است نوعی تقویت‌کننده در نظر گرفته شود.

تقویت درب علاوه بر پیشرفت های داخلی یا ساختاری مانند پایه ها و چارچوب های تقویت شده می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

میله‌ها، درب‌های قفل‌کننده و مهاربندها می‌توانند برای تقویت درب استفاده شوند و از باز شدن آن حتی در صورت آسیب دیدن قفل جلوگیری کنند.

این نوع وسایل، مانند میله مهاربندی، معمولاً روی زمین نصب می‌شوند و تا در امتداد می‌یابند. یک پایه محکم کف یک انتهای میله را محکم می کند.

که با زاویه به سمت در امتداد می یابد، جایی که در جای دیگری قفل می شود. این نوع بریس ها بسیار قوی هستند و باز کردن درب را تقریبا غیرممکن می کند.

سیستم های دزدگیر یکی دیگر از اشکال مهم امنیت درب هستند. سیستم های الکترونیکی یک زنگ هشدار را در محل، در یک مکان از راه دور که نظارت می شود، یا هر دو به صدا در می آورند.

آلارم‌های محلی می‌توانند مزاحمان بالقوه را بترسانند و نظارت از راه دور می‌تواند به طور خودکار مقامات را مطلع کند یا به مانیتور انسانی هشدار دهد که یک نفوذ رخ داده است تا آنها بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.