زنی با کربنات کلسیم در مشهد در بازار شوهرش را به قتل رساند

استفاده از محصولات کربنات کلسیم در مشهد در رزین های پلی الفین باعث ایجاد سختی بالاتر، بهبود فرآیندهای تولید، کاهش زمان سرب و کاهش هزینه ها می شود. در لوازم جانبی عمدتا سود را افزایش می دهد.

در این نوع معمولاً از پرکننده کربنات کلسیم با محتوای کم استفاده می شود زیرا برای اینکه محصول لوله بالاترین فشار را تحمل کند، سطح محصول صاف ترین است و ضربه های سطحی را تحمل می کند.

در کابل های پلاستیکی پلی اولفین، کربنات کلسیم به منظور کاهش هزینه ها به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این، کربنات کلسیم می تواند به عنوان یک بازدارنده شعله در نظر گرفته شود در صورت ترکیب مناسب با سایر رزین ها و مواد افزودنی.

کربنات کلسیم به طور گسترده در تولید لایه های نازک برای تولید ورقه های ضخیم، افزایش خواص شیمیایی و بهبود راندمان تولید استفاده می شود.

کلسیم

کربنات کلسیم باعث کاهش هزینه های تولید، افزایش سختی، دوام در ساخت پرکننده محصولات می شود.

استفاده از کربنات کلسیم در تولید محصولات فیلم پلاستیکی تبخیری با سوراخ‌های ریز دارای مزایای برجسته‌ای است، مخصوصاً در رابطه با بهداشت، کربنات کلسیم ماده فعال در این مورد است و غشا را با خواص ویژه‌ای فراهم می‌کند که امکان تبخیر را از طریق سیستمی از منافذ ریز فراهم می‌کند.

پودر سنگ همچنین به طور گسترده در طیف گسترده ای از چسب های کاری و خانگی، درزگیرها و پرکننده های تزئینی استفاده می شود.

چسب کاشی و سرامیک معمولاً حاوی حدود 70-80 درصد پودر سنگ آهک است همچنین برای نصب شیشه های رنگی با ماستیک مخلوط می شود.

همچنین مانعی برای جلوگیری از چسبیدن شیشه به محفظه های کوره های لعاب کاری یا رنگ آمیزی با دمای بالا.

کربنات کلسیم همچنین یک عنصر کلیدی در فیلم ریز متخلخل مورد استفاده در پوشک بچه، صنعت کاغذ و برخی فیلم‌های ساختمانی به دلیل سوراخ‌های هسته‌زایی در اطراف ذرات کربنات کلسیم در طول فرآیند تولید است.