فرش دست دوم که هر چه بیشتر بر روی آن راه بروید نو تر می شود

انتخاب یک فرش دست دوم جدید برای یک اتاق در خانه شما بیش از یافتن سبکی در رنگ مورد علاقه شما است ابتدا باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید کاری که معمولاً در آن اتاق انجام می دهید مکان، مواد، ساخت و ساز و نگهداری.

تولیدکنندگان فرش در سال‌های اخیر با نوآوری‌ها و گزینه‌های زیادی به تمایل صاحبان خانه برای ظاهر عالی، ارزش و نگهداری آسان پاسخ داده‌اند.

نوع الیاف استفاده شده عملکرد و ظاهر اولیه فرش را تعیین می کند بزرگترین روند امروز این است: نرم. صاحبان خانه به دنبال آسایش هستند و فرش بالشتکی زیر پا ارائه می دهد.

همچنین سر و صدا را سرکوب می کند محتوای فیبر معمولاً در برگه مشخصات در پشت نمونه ذکر می شود در حالی که ممکن است نام ها در بین تولید کنندگان متفاوت باشد، محصولات هنوز در یکی از پنج دسته اصلی قرار می گیرند.

فرش

پشم پدربزرگ تمام کفپوش های نرم، میراث لوکس خود را حفظ کرده است. این فرش طبیعی و ساخته شده از بافت بافته شده، طیف وسیع تری از طرح ها، جزئیات و رنگ ها را نسبت به فرش های پرزدار سنتی ارائه می دهد.

انتظار مقاومت خوب در برابر لکه را داشته باشید تا زمانی که به محض اینکه چیزی روی آن افتاد آن را درمان کنید. همچنین دارای ویژگی های ذاتی بازدارنده شعله است.

نایلون از نظر عملکرد و احساس در رتبه دوم پس از پشم قرار دارد اما به طور متوسط هزینه کمتری دارد.

این الیاف همه کاره تنوع زیادی در سبک و ساختار ارائه می دهد فریز، بافت دار، شگ، حلقه برش حلقه (LCL) همه را می توان از نایلون ساخت.

این دارای مقاومت عالی در برابر خاک، ثبات رنگ و انعطاف پذیری است که به آن اجازه می دهد تا به عقب برگردد و تقریباً در هر مکانی مناسب باشد.