فرش 12 متری دستباف بیجار موجب قهرمانی تیم نساجی شد

فرش 12 متری دستباف بیجار با حلقه زدن مواد به سبک نخ از طریق پشتی و سپس ایجاد یک توده خاص در طرف دیگر یعنی روبه بالا ایجاد می شود.

یک شمع حلقه به عنوان مثال بربر و شمع برش یعنی ساکسونی وجود دارد نوع پرز، بافت فرش را مشخص می کند، اما باید توجه داشت که الیاف فرش نیز تاثیرگذار خواهد بود.

بربر رایج ترین نوع گزینه شمع حلقه ای است که می توانید انتخاب کنید این بدان معنی است که الیاف به صورت یک سری حلقه خم می شوند این یک فرش بادوام ایجاد می‌کند که در برابر لکه‌ها مقاومت می‌کند، اگرچه به اندازه سایر گزینه‌ها بالشتکی ندارد.

در فرش بربر، حلقه‌ها کوتاه هستند، اگرچه اندکی تغییر پذیرفته می‌شود این یک انتخاب متراکم است که لحن صافی را ارائه می دهد.

فرش

همچنین چیزی است که به این سرعت از هم جدا نمی شود همچنان باید اطمینان حاصل کنید که چیزی تیز به فرش اضافه نکنید تا به سرعت پاره نشود و فرسوده نشود.

طراحی حلقه تراز از حلقه‌های کوتاه استفاده می‌کند که در آن همه چیز به دقت اندازه‌گیری می‌شود تا جایی که حلقه‌ها با طول یکسان هستند این نوع کمی سفت‌تر است، اما برای مناطق پرترافیک که دوام و چقرمگی مهم هستند، کاملاً مناسب است.

با طراحی حلقه‌های چند سطحی، قسمت‌های بالای حلقه‌ها از نظر ارتفاع متفاوت می‌شوند و طراحی جذاب‌تری با مجموعه‌ای از شکوفایی‌های بصری ارائه می‌دهند این با یک فرش طرح دار متفاوت است، زیرا تمام نخ ها به جای برش، به صورت حلقه در می آیند.

این طرحی را ایجاد می کند که در آن واریانس بافت روی فرش می تواند به تدریج در طول زمان تغییر کند جزئیات روی فرش شما آنطور که فکر می کنید قابل توجه نخواهد بود، اما زمانی که می خواهید فضای خود را به بهترین شکل نشان دهید، می توانند تفاوت واقعی ایجاد کنند.