قیمت عمده تابلو پلی استر الیزابت

طرح تابلو پلی استر الیزابت بر گرفته از یکی از معروف ترین نقاشی های داوینچی می باشد طرح تابلو پلی استر الیزابت از قدیم به صورت انواع تابلو نقاشی در تابلو فرش تولید و عرضه می شده است در سال های اخیر ساخت تابلو پلی استر الیزابت به صورت برجسته به عنوان یکی از تابلوهای کلاسیک مورد توجه بسیاری از هنردوستان قرار گرفته است. از مهم ترین و شیک ترین تابلو ها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد تابلو فرش می باشد.

سوال چگونه و از کجا می توانیم تابلو پلی استر الیزابت را به صورت عمده خریداری نماییم؟

جهت خرید عمده سایر مدلهای تابلو پلی استر می توانید مراکز پخش عمده در صالح آباد و یا بنکداری ها مراجعه نمایید. همچنین تابلو دکوراتیو را می توان به عنوان تزئینی استفاده نمود.

تابلو پلی استر الیزابت
سوال قیمت عمده تابلو پلی استر الیزابت چند است؟

تابلو پلی استر الیزابت یکی از معروفترین و پرفروشترین انواع تابلو پلی استر می باشد و البته تولید و ساخت آن کار هر کسی نمی باشد بسیار ظریف و دقیق و سخت است از آنجا که تابلو پلی استر الیزابت در ابعاد مختلف و قابهای متنوع تولید عرضه می شود دارای قیمت های متفاوتی می باشد کوچکترین مدل تابلو پلی استر الیزابت در ابعاد ۶۰ در ۵۰ می باشد و به رنگ صدفی یا استخوانی که با حداقل قیمت 88000 تومان صورت عمده قابل تهیه می باشد.تابلو نقاشی را می توان در همه مکان ها به خصوص اداره جات استفاده نمود و یک فضای زیبایی ایجاد کرد.

 

 

تابلو پلی استر

جهت خرید انواع مدل های تابلو پلی استر الیزابت به صورت عمده با ما تماس بگیرید.تابلو خاتم کاری یکی دیگر از انواع تابلو ها می باشد که توانسته است طرفداران بسیاری را جلب نماید.