لوازم خانگی ایالات متحده اجازه داده شد تا در طول سال های جنگ

پس از حمله به پرل هاربر، تولید واشر داخلی ایالات متحده برای مدت زمان جنگ جهانی دوم به نفع تولید مواد جنگی به حالت تعلیق درآمد.

با این حال، به بسیاری از تولیدکنندگان  لباسشویی ال جی کره ای  لوازم خانگی ایالات متحده اجازه داده شد تا در طول سال های جنگ تحقیق و توسعه واشرها را انجام دهند.

بسیاری از این فرصت برای توسعه ماشین‌های خودکار استفاده کردند و متوجه شدند که اینها آینده صنعت را نشان می‌دهند.

در اواخر دهه 1940 و اوایل دهه 1950 تعداد زیادی از تولیدکنندگان آمریکایی ماشین های خودکار رقیب (عمدتا از نوع بارگیری بالا) را معرفی کردند.

جنرال الکتریک همچنین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا اولین مدل خودکار خود را با بارگیری از بالا در سال 1947 معرفی کرد.

این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی هایی بود که در ماشین های مدرن گنجانده شده است.

شکل اولیه دیگری از ماشین لباسشویی اتوماتیک تولید شده توسط The Hoover Company از کارتریج برای برنامه ریزی چرخه های مختلف شستشو استفاده می کرد.

این سیستم که “Keymatic” نامیده می شود، از کارتریج های پلاستیکی با شکاف های کلید مانند و برآمدگی هایی در اطراف لبه ها استفاده می کرد.

کارتریج در یک شکاف روی دستگاه قرار داده شد و یک خواننده مکانیکی دستگاه را بر این اساس کار می کرد.

چندین تولید کننده ماشین های نیمه اتوماتیک  تولید کردند که کاربر را ملزم به دخالت در یک یا دو نقطه در چرخه شستشو می کردند.

یک نوع نیمه اتوماتیک ماشین لباسشویی لمسی رایج شامل دو وان بود: یکی با یک همزن یا پروانه برای شستشو، به علاوه وان کوچکتر دیگر برای استخراج آب یا شستشوی گریز از مرکز.

مدل 1950 Constructa
ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک از زمان معرفی خود به تایمرهای الکترومکانیکی برای ترتیب دادن فرآیند شستشو و استخراج متکی هستند.

تایمرهای الکترومکانیکی شامل یک سری بادامک روی یک شفت مشترک است که توسط یک موتور الکتریکی کوچک از طریق یک جعبه دنده کاهشی هدایت می شود.

در زمان مناسب ماشین لباسشویی در چرخه شستشو، هر بادامک یک سوئیچ را برای درگیر کردن یا جدا کردن بخش خاصی از ماشین آلات (به عنوان مثال، موتور پمپ تخلیه) فعال می کند.

یکی از اولین ها در سال 1957 توسط وینستون ال شلتون و گرشام ان. جنینگز، که در آن زمان هر دو مهندس جنرال الکتریک بودند، اختراع شد.

این دستگاه دارای امتیاز 2870278 ایالات متحده شد.

  • منابع:
    1. Washing machine
  • تبلیغات: 
    1. بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متنوع
    2. تولید کلاژن کمک می کند منبع مورد اعتماد
    3. کوچک شدن بینی فقط با قرار دادن کاکوتی بر روی آن!
    4. قاچاق کاکوتی برای تولید مواد مخدر در مکزیک