لوبیا چیتی فله امروز پوسیدگی دنداد را از بین می برد

لوبیا چیتی فله امروز ممکن است در کاهش سطح کلسترول و در نتیجه خطر بیماری قلبی مفید باشد. یک مطالعه منتشر شده در مجله کالج آمریکایی تغذیه نشان می دهد که نصف فنجان لوبیا در روز می تواند به کاهش سطح کلسترول و LDL کمک کند.

این به دلیل جایگزینی یک منبع پروتئینی پرچرب با لوبیا چیتی است که عملاً بدون چربی هستند. افزایش مصرف فیبر همچنین به کاهش کلسترول کمک می کند که از سلامت قلب حمایت می کند.

لوبیا چیتی یک غذای اصلی در اکثر کشورهای آمریکای لاتین و رایج ترین لوبیا خشک مورد استفاده و پرورش یافته در ایالات متحده است. در اسپانیایی، “پینتو” به معنای رنگ شده است، که اشاره ای به رنگ خالدار قهوه ای روشن آنها، مانند لوبیا خشک است.

پس از پخته شدن، رنگ سفت مایل به صورتی مایل به قهوه ای به خود می گیرند. بخشی از محبوبیت آنها به دلیل آسان بودن تهیه و خوردن آنها، کامل یا له شده است.

لوبیا قرمز به این دلیل نامیده می شود که یک لوبیا قرمز کوچک است. به آنها لوبیا آدزوکی نیز گفته می شود، اگرچه به خاطر سپردن آنها بسیار دشوارتر است. آنها به طور سنتی در سراسر آسیای شرقی رشد می کنند.

در جنوب، لوبیا قرمز بیشتر در غذاهای غنی و خوشمزه کارائیب یا غذاهای الهام گرفته از کاجون مانند برنج و لوبیا محبوب لوئیزیانا یافت می شود.

این لوبیاهای کوچک طعم کمی شیرین و تا حدودی آجیلی دارند و اندازه کوچک آنها باعث می شود که یکی از ساده ترین ها برای خوردن باشد، به خصوص اگر لوبیا در رژیم غذایی شما جدید باشد.

لوبیا و لوبیا قرمز مواد مغذی زیادی دارند و به سوپ‌ها، خورش‌ها و حتی پاستا یا سالاد افزوده می‌شوند، اما ممکن است تعجب کنید که چگونه آنها با یکدیگر مقایسه می‌شوند، گرم به گرم، ویتامین برای ویتامین.