مادری با چرم طبیعی گاومیش نوزاد خود را سرگرم بازی کرد

تمیز کردن و نگهداری درست چرم طبیعی گاومیش بسیار مهم است از آنجایی که آنها الیاف طبیعی هستند، تمیز نگه داشتن سطوح و ترمیم تهویه کردن آنها با روغن به آنها کمک می کند قوی بمانند و عالی به نظر برسند.

یک نکته را باید در نظر داشته باشید برای هر مرحله در مراقبت از چرم، معمولاً روی یک منطقه کوچک تست کنید تا مطمئن شوید که پاک کننده یا پوششی که استفاده می کنید واکنش ضعیفی با مواد نشان نمی دهد وقتی مطمئن شدید که ایمن است، آن را تمیز کنید.

چرم دباغی شده گیاهی به ویژه به پاک کننده ها حساس است حتی قطرات بزرگ آب نیز می تواند مواد را تیره کند.

چرم گاومیش را می توان با مالیدن یک پارچه مرطوب و بدون پرز روی سطح تمیز کرد این یک تعادل دشوار است.

چرم

بین خیس شدن بیش از حد پارچه و لکه دار کردن چرم، در مقابل خشکی بیش از حد که در آن نفوذ نکند و کثیفی، گرد و غبار و کثیفی را از بین نبرد.

مقداری از رطوبت از سطح در هوا خشک می شود بنابراین اگرچه ممکن است به نظر برسد که هر آب مساوی است با لکه های فوری، معمولاً بیش از یک پارچه مرطوب طول می کشد تا آثار قابل مشاهده باقی بماند.

اگر کثیفی عمیق‌تر است، لکه‌های سختی دارد، یا می‌خواهید چرم را کاملا تمیز کنید، یک پاک‌کننده چرم اختصاصی ممکن است انتخاب مفیدی باشد.

صابون زین یک انتخاب محبوب است برای سراجی و چرم های مشابه که دباغی گیاهی هستند در نظر گرفته شده است کار کردن با یک برس تمیز کننده نرم نیز می تواند کمک کننده باشد فقط مطمئن شوید که موهای آن بسیار نرم و برای تمیز کردن چرم در نظر گرفته شده است.

Lexol یکی دیگر از پاک‌کننده‌های چرم است که به گونه‌ای طراحی شده است که روی چرم بسیار ملایم باشد و در عین حال کثیفی و کثیفی را از بین ببرد.