مسیریابی مشابه بطری در ساکنان انگلستان

بطری های پلاستیکی چند منظوره بطری پت رنگی در پایان عمر خود با این مسیرهای مشابه روبرو می شوند

– اما البته این اتفاق بسیار کمتری می افتد زیرا می توان بارها از آنها استفاده کرد.

کاوشگر نشنال جئوگرافیک Heath Koldewey برای توانمندسازی جوامع در سراسر جهان برای مشارکت در حل بحران آلودگی اقیانوس ها از پلاستیک های یکبار مصرف از طریق اقدامات فردی افزایشی کار می کند – از جمله کمپینی به نام One Less، که مردم را تشویق می کند استفاده از آب پلاستیکی یکبار مصرف را متوقف کنند.

بطری ها در کل One Less در حال حاضر در لندن، انگلستان و ساکنان آن مستقر است و روی آن متمرکز است، اما هر کسی می‌تواند انتخاب کند که از یک بطری یکبار مصرف کمتر استفاده کند.

هنگامی که در اقیانوس قرار می گیرد، یک بطری یک یا چند بار مصرف همراه با باد و جریان های اقیانوسی به سمت عناصر حرکت می کند.

پلاستیک‌ها و  بطری پلاستیکی صدها سال طول می‌کشد تا به میکروپلاستیک تبدیل شوند، که به آن‌ها زمان زیادی برای حرکت در دریاها می‌دهد.

پس از مدت زمان معینی، بسیاری از زباله‌های ساحل به یک چرخش اقیانوسی – یک سیستم بزرگ از جریان‌های دوار – برخورد خواهند کرد. لکه زباله اقیانوس آرام، نماد شناخته شده آلودگی اقیانوس ها، در یکی از این چرخ ها قرار دارد.

جنا رومنس جامبک، بطری پلاستیکی استوانه کاوشگر نشنال جئوگرافیک، حرکت پلاستیک‌ها را در چنین چرخ‌هایی توصیف کرده است.

کار او بر شهادت کنگره بطری پلاستیکی عرقیات ایالات متحده و الهام بخش بحث در سازمان ملل در مورد سیاست هایی که ممکن است به کاهش بحران زباله های دریایی کمک کند، تأثیر گذاشته است.

او همچنین اپلیکیشنی را برای تشویق مشارکت عمومی در شناسایی و پاک‌سازی زباله‌های دریایی، از جمله پلاستیک، ایجاد کرد و راه‌حل‌های علمی-شهروندی را در سطح مردمی امکان‌پذیر کرد.

  • منابع:
  1. One Bottle at a Time
  • تبلیغات: 
    1. نکات مهم برای خرید رنگ اپوکسی زینک ریچ برای استخر
    2. آیا می دانستید ترشی باعث بی خوابی می شود
    3. شهاب سنگهایی از جنس شیشه ساختمان کشف شد.
    4. دستگیری قنادی که شیرینی های خود را با خاک اره درست می کرد