چای احمد تی بگ که موجب مرگ مرد جوانی شد

چای احمد تی بگ معروف سیلان از سریلانکا که قبلاً سیلان نامیده می شد نامی که جزیره در زمان مستعمره بریتانیا بر آن داشت می آید.

این چای به رنگ قرمز با طعمی عجیب و غریب و معطر است که در ارتفاعات با مزارع در ارتفاع 1000 تا 2000 متری از سطح دریا رشد می کند.

هند انواع Assam و Darjeeling را ارائه می دهد که هر دو از استان هایی به همین نام سرچشمه می گیرند چای سیاه آسام یک چای قوی و پر بدن با طعم مالت و معدنی قوی است که غلیظ و تانیک است.

اگر عاشق چای سیاه شیری هستید، این تنوع ایده آل است گونه دارجلینگ به دلیل طعم تازه و عطر بدیع خود متمایز است.

قاره آفریقا نیز چای سیاه عالی را از مالاوی، زیمبابوه، تانزانیا، اوگاندا و کنیا در اختیار ما قرار می دهد اگرچه کنیا به دلیل تولید قهوه خود شناخته شده است اما کنیا بزرگترین تولید کننده چای در آفریقا و سومین صادرکننده بزرگ چای سیاه در جهان است.

چای

چای سیاه کنیا طعمی قوی و گس دارد که برای دوستداران چای سیاه شیری مناسب است. آیا جرات دارید مارینین کنیا ما را امتحان کنید؟

چای سیاه همچنین در ترکیب مخلوط های خوشمزه ای مانند انواع ارل گری استفاده می شود که از ترکیب چای طعم دار با روغن ترنج تهیه می شود.

طعم ملایم و عطر بی نظیر آن، چای ارل گری را به یکی از محبوب ترین ترکیبات در بین دوستداران چای در سراسر جهان تبدیل کرده است.

چای سیاه کرم ایرلندی خوراکی نمادین ایرلندی که دنیا را سفر کرده است این ترکیبی از طعم های شیرین، خامه ای و برشته با فواید استویا و آمارانت است.

با طرز تهیه کاپوچینو آشنا شوید یا چای سیاه وسوسه شکلاتی ما را امتحان کنید: یک ترکیب شیرین سیاه و سفید برای دوستداران شکلات که شما را به رویاپردازی تشویق می کند.

و اگر عاشق چای تند به سبک چای هستید، چای سیاه پاکستانی ما را امتحان کنید، ترکیبی عالی از چای سیاه با دارچین، هل، میخک و کمی وانیل.

قوت چای سیاه با طعم شدید ادویه های شرقی خوشمزه لذیذ! یا چای لاته تماشایی ما را امتحان کنید، ترکیبی خوشمزه و معطر از چای سیاه هند، چین، سریلانکا و جاوا با ادویه های سنتی چای. با طرز تهیه چای لاته آشنا شوید!