کشف تعداد زیادی تابلو خاتم کاری در انباری متروکه

خاتم کاری جز هنرهای اصیل ایرانی است و از نظر لغوی به معنای خاتم بندی و خاتم سازی می باشد. از هنر خاتم کاری برای تابلو سازی استفاده می کنند و تابلوهای خاتم کاری شده بسیار جذاب و زیبا هستند. جهت آشنایی بیشتر می توانید با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.تابلو نقاشی را می توان در همه مکان ها به خصوص اداره جات استفاده نمود و یک فضای زیبایی ایجاد کرد.

تابلو خاتم کاری سنتی توسط هنرمندان چیره دست در شهرهای مختلف ایران تولید می شود. از این تابلوها می توان به عنوان هدیه یا سوغاتی می توان استفاده کرد. همچنین افراد خوش سلیقه تابلوهای خاتم کاری را بر روی دیوئار اتاق خود آویزان می کنند و از تماشای آنها لذت می برند.تابلو ترمه یکی از زیبا ترین تابلوها می باشد که طرفداران بسیاری دارد.یکی از با کیفیت ترین تابلو ها تابلو چرم می باشد.

شهر اصفهان مهد خاتم کاری ایران است و تابلو خاتم کاری اصفهان در سطح جهان معروف است. بخش زیادی از تولیدات خاتم کاری اصفهان به کشورهای خارجی صادر می شود و سود آوری زیادی برای کشورمان به همراه دارد.تابلو خاتم کاری یکی دیگر از انواع تابلو ها می باشد که توانسته است طرفداران بسیاری را جلب نماید.