آلبالو خشک مزمز موجب ایجاد بیماری های کلیوی خواهد شد

خوردن آلبالو خشک مزمز یا نوشیدن آب آلبالو خشک ترش ممکن است به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند.

این فواید خواب را می توان به غلظت بالای ترکیبات گیاهی میوه نسبت داد علاوه بر این، آلبالو خشک حاوی ملاتونین است، ماده ای که به تنظیم چرخه خواب و بیداری شما کمک می کند.

مطالعه ای روی 20 نفر نشان داد کسانی که به مدت 7 روز کنسانتره آب آلبالو خشک ترش مصرف کردند، در مقایسه با دارونما، افزایش قابل توجهی در سطح ملاتونین، مدت زمان خواب و کیفیت خواب داشتند.

به طور مشابه، یک مطالعه 2 هفته ای در افراد مسن مبتلا به بی خوابی نشان داد که نوشیدن 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب آلبالو خشک ترش قبل از خواب زمان خواب را 84 دقیقه افزایش می دهد.

آلبالو

با این حال، در این مطالعات از محصولات غلیظ آلبالو خشک استفاده می شود مشخص نیست که آیا خوردن آلبالو خشک تازه قبل از خواب همین اثر را دارد یا خیر.

در نهایت، مطالعات بیشتری برای درک بهتر اینکه چگونه مصرف آلبالو خشک و محصولات آلبالو خشک ممکن است برای خواب مفید باشد، مورد نیاز است.

آلبالو خشک همه کاره و فوق العاده خوشمزه است هر دو نوع شیرین و ترش به خوبی با بسیاری از غذاها جفت می شوند.

به علاوه، محصولات مرتبط، مانند آلبالو خشک، پودر آلبالو و آب آلبالو افزودنی های جالبی به بسیاری از دستور العمل ها ایجاد می کنند.

در اینجا چند راه برای گنجاندن آلبالو خشک در رژیم غذایی شما وجود دارد آلبالو خشک بسیار مغذی است و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

آنها نه تنها حاوی مجموعه ای از ترکیبات گیاهی قدرتمند هستند که می توانند به کاهش التهاب کمک کنند، بلکه خوردن آنها ممکن است خواب را بهبود بخشد، سلامت قلب را تقویت کند و بهبودی پس از ورزش را تسریع کند.

علاوه بر این، هر دو نوع شیرین و ترش کاملاً خوشمزه هستند و می توان از آنها در دستور العمل های مختلف استفاده کرد.