انبار سیم و کابل خودرویی توسط دزدان حرفه ای مورد سرقت قرار گرفت

بخشی اساسی از زندگی روزمره ما سیم و کابل خودرویی مسئول جریان الکتریکی شمالی، از طریق مدارها، در انواع مختلف تاسیسات الکتریکی هستند.

برای این کار، چندین نوع سیم وجود دارد که متنوع ترین کاربردها را برآورده می کند و می تواند امنیت محل سکونت را افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیم و کابل برق، ویژگی ها و کاربردهای اصلی آنها، پست را دنبال کنید در اینجا، همه چیزهایی را که باید قبل از شروع نصب خانه یا محیط تجاری خود بدانید، پیدا خواهید کرد. دنبال کردن!

سیم‌ها و کابل‌ها در تاسیسات الکتریکی بسیار مهم هستند که وظیفه انتقال ایمن جریان به نقطه مورد نیاز در داخل محل را بر عهده دارند بدون انواع مختلف سیم برق، انتقال، توزیع و تولید برق وجود نخواهد داشت.

سیم

اگرچه هدف یکسانی دارند، کابل ها و سیم های برق متفاوت تولید می شوند در داخل، سیم ها تنها با یک هادی تولید می شوند، بنابراین سفت تر و محکم تر در نظر گرفته می شوند کابل ها دارای چندین سیم رسانا به هم پیوسته هستند که باعث انعطاف پذیری بیشتر آنها می شود.

از آنجایی که این نوع سیم های الکتریکی در داخل تنها توسط یک هادی تشکیل می شوند، هرچه عرضی بزرگتر باشد، انعطاف پذیری آنها کمتر خواهد بود.

کاربرد این مواد بسیار خاص است این به این دلیل است که آنها را نمی توان در معرض منحنی های برجسته تر قرار داد، زیرا آنها چکش خواری کمی دارند.

موضوع دیگر این جایگزین این است که چقدر لازم است یک اتصال سیم سخت با سیم های انعطاف پذیر انجام شود برای جلوگیری از گرم شدن و تماس بد این درز استفاده از دستکش های درز یا وسایل مناسب توصیه می شود.

این نوع سیم برای سکونت به طور گسترده ای در شبکه های هوایی استفاده می شود که در آنها یک هادی با مقاومت بالا مورد نیاز است.

به این ترتیب می توان به دلیل وزن خود سیم از شکستن آنها بین یک تیر و قطب دیگر جلوگیری کرد آنها همچنین به طور گسترده در برنامه های تلفنی و مناطق ساینده استفاده می شوند.