ماهی تن در بازار تهران موجب کچل شدن دختری در سبزوار شد

مصرف منظم ماهی تن در بازار تهران نسبت به داروهای ضد افسردگی موثرتر است این مطالعه افراد را به گروه پلاسبو، پروزاک و ماهی تن تقسیم کرد بیشترین کاهش استرس در گروه تن ماهی بود.

اسیدهای چرب امگا 3 نقش حیاتی در عملکرد مغز شما دارند مطالعات نشان می دهد که اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است به درمان افسردگی کمک کنند.

سلنیوم یکی دیگر از مواد مغذی موجود در ماهی تن است که خلق و خو را کنترل می کند تحقیقات نشان می دهد که کمبود سلنیوم باعث اضطراب می شود و اسیدهای امگا 3 نیز تعادل روانی شما را بهبود می بخشد.

ماهی تن فاقد کربوهیدرات است مملو از مواد مغذی ضروری برای مدیریت دیابت است در کنار آن، اسیدهای امگا 3 و آنتی اکسیدان ها سطح انسولین را کنترل می کنند پاسخ انسولین را افزایش می دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم دو بار در هفته ماهی تن را در رژیم غذایی مصرف کنید.

 تن

اسیدهای امگا 3 موجود در گوشت تن نقش اساسی در تقویت عملکرد مغز دارند. این زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن دار در یک جریان خون تمیز در مغز گردش کند.

اسیدهای امگا 3 به کاهش تجمع چربی در رگ‌های خونی کمک می‌کنند و جریان خون را صاف می‌کنند همچنین حافظه را تقویت می کند و اختلالات حافظه در آلزایمر را کاهش می دهد.

سکته مغزی و آسیب های عروقی مغز عملکرد شناختی و حافظه شما را تغییر می دهد مصرف متعادل اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است از پیشرفت زوال عقل جلوگیری کند.

آنها همراه با آنتی اکسیدان ها از تغییرات التهابی در سطح سلولی جلوگیری می کنند در نتیجه، خطر اختلال در عملکرد شناختی عروق و علائم زوال عقل را کاهش می دهد.

پروتئین های موجود در ماهی تن به پپتیدها تبدیل می شوند این پپتیدها به غشای سلولی کمک می کنند تا متابولیسم در سطح سلولی را بهبود بخشند.

در نتیجه، به تنظیم ساختار و عملکرد بافت ها و اندام های بدن شما کمک می کند ماهی تن منبع عالی پروتئین است و از این رو به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کند.