کفش پسرانه سایز ۳۹ در دست کودک کار آینده وی را دگرگون کرد

کفش پسرانه سایز ۳۹ که شما را حرفه ای و باکلاس جلوه می دهند در لیست کفش های رسمی جای می گیرند کفش‌های رسمی ظریف هستند و حس اعتماد به نفس را اضافه می‌کنند و فردی که آن‌ها را می‌پوشد ظاهری شیک نشان می‌دهد.

کفش پسرانه سایز ۳۹ را در رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای و سفید پیدا خواهید کرد. اما با تغییر زمان، شرکت ها در حال آزمایش رنگ هایی مانند آبی سبز، آبی تیره، خردلی و سایه های منحصر به فرد قهوه ای هستند.

کفش‌های دربی، بورخس، آکسفورد، کفش‌های لوفر همگی در دسته کفش‌های رسمی قرار می‌گیرند آکسفورد یک کفش چرمی رسمی است که به عنوان کفش Balmoral نیز معروف است که به نام ملکه اسکاتلند نامگذاری شده است.

کفش

دارای کفش پسرانه سایز ۳۹ بسته به سبک توری با پنجه های گرد و کلاهک است. برای جلسات، مهمانی های تجاری این کفش ها بهترین هستند کفش های آکسفورد شبیه دربی هستند.

آنها فقط در سبک توری متفاوت هستند. به همین دلیل است که به کفش های جلو باز معروف است کفش Brogues دوباره کفش رسمی با سوراخ است.

شما می توانید آن را هم به عنوان کفش های غیررسمی و هم به صورت حرفه ای بپوشید برخی از کفش‌های رسمی بند ندارند و به همین دلیل به کفش‌های Monk Strap معروف هستند.

راهبان اروپا این کفش ها را می پوشیدند و این گونه به شهرت رسیدند آن را با کت و شلوار، جین و برای دفتر بپوشید کفش های بند مونک دارای هر دو بند تک و دو بند هستند.

چکمه‌ها کفش‌های چرمی بلندی هستند که شما را باهوش نشان می‌دهند و امروزه یکی از خواستارترین کفش‌های مردانه و زنانه است چکمه‌ها به محافظت از پاها، مچ پا کمک می‌کنند و تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند کل ساق را بپوشانند.